COME SCEGLIE UN CUSCINO IN FORMA DI U, A SAPERA DOPU A LEGGIU

Cuscino a forma di Uhè un pruduttu indispensabile per a siesta è viaghji d'affari, è hè amatu da parechje persone.Allora cumu sceglie un cuscinu in forma di U?Qualessu tipu di riempimentu hè bonu?Oghje, PChouse vi presentà.
1. How to sceglie aCuscino a forma di U
Selezzione di materiale: fate attenzione à a permeabilità di l'aria è a resistenza di u materiale.Un cuscinu in forma di U cù una bona permeabilità di l'aria pò prevene u collu stufiness è hè adattatu per tutte e stagioni.U materiale di rimballu lento pò furnisce un ambiente di supportu suave è cunfortu per a testa è u collu, è riparà a testa in u mità di u cuscinu in forma di U, in modu chì a forma di a testa ùn serà micca affettata da movimenti cum'è turnà u testa durante u sonnu, chì hè favurèvule à allevà a fatigue.

图片2

Selezzione funziunale: L'usu di cuscini in forma di U hè principalmente per prevene a tensione di a spina cervica, per sustene è prutegge a testa è u collu di u corpu umanu, è per assicurà a cunsulazione di u collu.In l'ultimi anni, parechjiCuscini a forma di Ucù diverse funzioni sò apparsu nantu à u mercatu, è per via di a so piccula dimensione è a portabilità, sò più è più populari trà i partiti di travagliu è di viaghju.

2. Chì tipu di riempimentu hè bonu per i cuscini in forma di U?

图片1

Ogni tipu di riempimentu hà i so vantaghji è svantaghji, è pudete sceglie secondu e vostre preferenze è bisogni persunali.
Inflatable: Vantaghji: piccula dimensione, pesu ligeru, faciule d'almacenà;Disadvantages: Ùn hè micca igienicu per colpu cù a bocca, è hè troppu fastidiosu per pressu cù e mani;u più grande svantaghju hè chì a cima di u cuscinu in forma di U hè in forma d'arcu, è u so puntu più altu hà una certa distanza da a testa.A distanza face chì l'angolo di supportu di a testa hè troppu grande, chì face a testa inclinata, face chì i musculi di a spalle è di u collu si stendenu, è pruvucarà discomfort.
Particles: Vantaghji: Ligeru;Disadvantages: A forza di sustegnu nantu à a testa hè basicamente 0. I particeddi di u cuscinu in forma di U di particeddi sò faciuli di trasfurmà.
Cuttuni artificiali: vantaghji: pesu ligeru, prezzu prezzu (in generale 10-30 yuan);svantaghji: a forza di supportu per a testa hè basicamente 0, a maiò parte di i cuscini in forma di U pieni di cuttuni artificiali sò circa 5cm in altezza, è ùn sò micca sottu pressione Valur staticu, mentri l'altezza media di u collu umanu hè 8cm, è u U. U cuscinu in forma di cuttuni artificiale ùn hà micca supportu per a testa.

图片3

Schiuma di memoria: vantaghji: bonu effettu di supportu, bona sensazione di manu;svantaghji: prezzu altu.
Quì sopra sò i punti chì deve esse attentu quandu sceglite un cuscinu in forma di U è u cuntenutu ligatu di u filler.Spergu chì serà utile à tutti.


Tempu di Postu: 31-Jan-2023