Impermeabile è anticorrosione di a macchina di spruzzatura di poliurea

U scopu principale di a poliurea hè di esse usatu cum'è materiale anti-corrosione è impermeabile.A poliurea hè un materiale elastomeru furmatu da a reazione di cumpunenti isocianati è cumpunenti di cumposti amminicu.Hè divisu in poliurea pura è semi-poliurea, è e so proprietà sò diffirenti.E caratteristiche più basi di a poliurea sò anti-corrosione, impermeabile, resistente à l'usura è cusì.

A macchina di spruzzatura di poliurea pò esse appiicata à tetti di custruzzione, tunnel, metro, stradaimpermeabilizzazioni, produzione di film in schiuma è puntelli TV, anticorrosione interna è esterna di pipeline, opere ausiliarie di cofferdam, anticorrosione di serbatoi di stoccaggio e cisterne di stoccaggio chimico, rivestimento di pipeline, vasche di desalinizzazione, impermeabilizzazione e anticorrosione di piscine, usura di mine chimiche, parafanghi e galleggiabilità materiali, impermeabilizazioni di cantine, anticorrosione di torri di desulfurization, anticorrosione di valvole, impermeabile è anticorrosione di tetti, anticorrosione di vasche di stoccaggio, anticorrosione marina, tunnel impermeabile, ponte anticorrosione, anticorrosione di pruduzzione di puntelli, anti-corrosione di parafanghi, anti-corrosione di impianti di depurazione, anti-corrosione di cisterna d'acqua, anti-corrosione di cisterne di desalinizazione di l'acqua di mare, etc.

applicazione impermeabile

In anti-corrosione è impermeabile, pò esse usatu in manutenzioni industriali, tunnel, metro, impermeabilizazioni di strada, film in schiuma è pruduzzione televisiva, anti-corrosione di pipeline, opere ausiliarie di cofferdam, serbatoi di stoccaggio, rivestimenti di pipeline, cisterne d'acqua demineralizzata, trattamento di acque reflue. , materiali per parafanghi e galleggiabilità, impermeabilizzazione di tetti, impermeabilizzazione di cantina, ecc.

applicazione impermeabile 2A macchina di spruzzatura di poliurea include u mutore principale, a pistola spray, a pompa di alimentazione, a pipa di alimentazione, a parte A, a parte R, a manguera di riscaldamentu è parechje altre parti, chì deve esse cunnessu ragiunate per assicurà a fine di l'operazione di spraying.U principiu di funziunamentu di u machine à spruzzo polyurea hè di trasfiriri lu coating polyurea di dui cumpunenti AB à l 'internu di a macchina à traversu dui pumps ascensore, si riscalda indipindenti è efficacità, è poi atomize lu da spruzzo ultra-alta pressione.

Vantaghji di a pulverizazione di poliurea:
1. Curazione rapida: pò esse spruzzata nantu à qualsiasi superficia curva, superficia inclinata, superficia verticale è superficia superiore invertita senza sagging.
2. Insensibile: micca affettatu da a temperatura ambientale è l'umidità durante a custruzzione
3. Altissima proprietà meccanica: alta resistenza à a tensile, resistenza à l'usura, resistenza à a corrosione, resistenza à a perforazione, resistenza à l'anziane, bona flessibilità, etc.
4. Bona resistenza à u clima: usu à longu andà fora senza chalking, cracking, o falling off
5. Diversi effetti: u revestimentu ùn hà micca articuli cum'è un sanu, è pò spruverà l'effettu di a superficia di canapa ondulata fina;u culore hè regulabile è dotatu di culori diffirenti
6. Resistenza à u friddu è u calore: pò esse usatu per un bellu pezzu in a temperatura di -40℃—+150℃.


Tempu di posta: 01-06-2022