chì hè l'applicazione di spuma rigida di poliuretano?

Cum'è a spuma rigida di poliuretanu (spuma rigida PU) hà e caratteristiche di pesu ligeru, un bonu effettu d'insulazione termale, una custruzzione còmuda, etc., è hà ancu caratteristiche eccellenti cum'è l'insulazione di u sonu, a resistenza di scossa, l'insulazione elettrica, a resistenza à u calore, a resistenza à u friddu, u solvente. resistenza, etc., hè stata largamente usata in casa è à l'esteru.In l'aerospaziale, a custruzione navale, u petroliu, l'equipaggiu elettronicu, i veiculi, l'alimentariu è altri settori industriali.

I principali usi di schiuma rigida PU sò i seguenti:

1. Equipamentu di refrigerazione per l'apparecchi domestici è l'industria alimentaria

Frigoriferos è freezers chì utilizanu spuma rigida PU cum'è u stratu insulation hannu un stratu insulation assai magre.Sottu à e stesse dimensioni esterne, u voluminu efficace hè assai più grande di quandu l'altri materiali sò usati cum'è a capa d'insulazione, è u pesu di l'apparechju hè ancu ridutta.

I riscaldatori d'acqua elettrici per a casa, i riscaldatori d'acqua solari è l'intercalatori di barili di birra generalmente utilizanu materiali isolanti in schiuma di poliuretano rigidu.A spuma rigida PU hè ancu aduprata in a fabricazione di incubatori portatili per u trasportu di prudutti biologichi, medicini è alimenti chì necessitanu insulazione termale è preservazione.

007700612

2.Equipamentu industriale èpipelineinsulation

tanki di almacenamentu èpipelinessò cumunamenti usati in a pruduzzioni industriale, è sò largamente usati in u petroliu, u gasu naturale, a raffinazione di l'oliu, l'industria chimica, l'industria ligera è altre industrii.A forma di u cisterna di almacenamento hè sferica o cilindrica, è a scuma rigida PU pò esse custruita da spraying, pouring and pasting prefabbricated foam.Cum'è apipelinemateriale d'insulazione termale, hè largamente utilizatu per l'insulazione termale di pipeline in u trasportu di petroliu crudupipelinesè l'industria petrochimica, è hà rimpiazzatu bè i materiali cù l'absorzione d'acqua alta cum'è perlite.

pipa3. Materiali di custruzzione

A custruzzione di l'abitazione hè unu di i campi d'applicazione più impurtanti di schiuma rigida PU.In Cina, a scuma rigida hè stata popularizzata per l'insulazione termale è l'impermeabilizazione di tetti di edifici residenziali è uffizii,Isolamentu di u bastimentumateriale, è materiali d'isolamentu termale perstanza fridda, depositi di granu, etc. A spuma dura sprayed hè aduprata per u tettu, è a capa protettiva hè aghjuntu, chì hà l'effetti duali di l'insulazione termale è l'impermeabilizazione.

Poliuretanu rigidupannelli sandwichsò largamente usati in impianti industriali, magazzini, stadi, residenze civili, ville, case prefabbricate è cumminati.stanza fridda, cum'è pannelli di tettu è pannelli di muru.Per via di u so pesu ligeru, insulazione di calore, impermeabile, dicurazione è altre caratteristiche, è trasportu convenientu (installazione), prugressu di custruzzione veloce, hè assai populari trà i diseggiani, a custruzzione è i sviluppatori.

2ac701a3f

 

4.Materiali imitazione di legnu 

Alta densità (densità 300 ~ 700 kg / m3) A schiuma rigida PU o a spuma rigida rinforzata in fibra di vetru hè una plastica di schiuma strutturale, cunnisciuta ancu com'èpolywood.Puderà rimpiazzà u legnu cum'è diversi profili d'alta qualità, tavule, articuli sportivi, materiali decorattivi,casamobili,cornici di specchiu,cazzuola, testa di lettu ,protesi,tappezzeria,accessori d'illuminazione, èl'artisanat d'imitazione di legnu, etc., è l'aspettu è u culore di i prudutti pò esse aghjustate secondu i bisogni, chì hà una prospettiva larga di u mercatu. A scuma rigida strutturale fatta da agghiuncennu retardante di fiamma hà una ritardanza di fiamma assai più altu ch'è u legnu.

timg20200810091421_26405

5.Cornice decorativa

Molding di curoneè e linee di gesso sò tramindui linii decorattivi interni, ma i materiali di produzzione è a custruzzione sò diffirenti.E linee PU sò fatte di materie prime sintetiche PU.Hè furmatu da schiuma d'alta pressione di schiuma di polimeru, è hè fattu di schiuma pu rigida.Sta scuma pu rigida hè mischju cù dui cumpunenti à alta vitezza in a machina di perfusione, è dopu entre in u moldu per furmà è furmà.Epidermide dura.Non tossicu è innocu, assai ecologicu.

Moldings curoneùn sò micca deformati, cracked, o rotted;resistenza à a corrosione, resistenza à l'acidu è à l'alkali, è pò mantene a stabilità di u materiale in tuttu l'annu.Nisuna falena, nè termiti;senza assorbimentu d'acqua, senza infiltrazioni, pò esse lavatu direttamente.L'insulamentu termale altu, hè un pruduttu eccellente d'insulazione termale, ùn pruducerà ponti friddi è di calore.

12552680_222714291395167_4008218668630484901_n

6.Manichini

Abbigliamentomanichinisò un novu campu di applicazione in l'industria di u poliuretanu.Mudellisò unu di l'articuli essenziali in una tenda di vestiti.Puderanu vestisce a tenda è vede i punti culminanti di a robba.I mudelli di vestiti esistenti in u mercatu sò fatti di fibra di fibra di vetro, plastica è altri materiali.A fibra di fibra di vetro hà una scarsa resistenza à l'usura, hè relativamente fragile è ùn hà micca elasticità.I plastichi anu difetti cum'è una forza povera è una vita corta.U mudellu di vestitu di poliuretanu hà i vantaghji di una bona resistenza à l'usura, una bona forza, elasticità, una bona prestazione di cushioning, è un altu gradu di simulazione.

13738300_301385326872526_1275833481112950706_o

7.Other applicazione cumuni

In più di l'applicazioni sopra, a schiuma rigida di poliuretano pò ancu esse aduprata per u riempimentu di e porte è a produzzione di palle galleggianti di pesci, etc.
A porta piena di schiuma di poliuretano pare u listessu cum'è qualsiasi altra porta, ma a struttura interna hè completamente diversa.Di solitu, a porta senza vernice hè cavuta in l'internu, o piena di carta di favo, mentre chì a porta di poliuretano rigida in schiuma hè micca solu assai verde è amichevule per l'ambiente, ma ancu rinforza a durezza di u quadru di a porta, facendu a porta assai forte è forte. , s'ellu si tratta di pressione d'ughjettu pisanti, bolle d'acqua, Ch'ella sia brusgiata in u focu, pò assicurà chì ùn serà mai deformatu.Sta tecnulugia elimina e porte composite, e porte di legnu sò propensi à prublemi cum'è a deformazione è l'umidità.

QQ截图20220419150829


Tempu di post: Apr-19-2022