Analisi di 6 Vantaghji Core di u Pannellu Sandwich d'Acciaio di Polyurethane

Analisi di 6 Vantaghji Core di u Pannellu Sandwich d'Acciaio di Polyurethane

A capa esterna di upannellu sandwich d'acciaio di culore di poliuretanuhè fattu di piastra d'acciaio di culore, piastra d'aluminiu, piastra di ramu è altri materiali metallici, a strata interna hè fatta di piastra d'acciaio galvanizzata di alta resistenza à u clima, è u materiale di u core d'insulazione hè fatta di schiuma d'insulazione di poliuretano rigidu PUR.Utilizendu u principiu di i rulli, u modellu di schiuma hè sviluppatu da una linea di produzzione cuntinua à un tempu.Pannellu sandwich d'acciaio di poliuretanuhè un novu tipu di materiale di custruzzione di alta qualità cù culori ricchi è bella apparenza, chì integra a preservazione di u calore, l'insulazione di u calore, a portata è a prevenzione di u focu.

I pannelli sandwich d'acciaio di poliuretanu anu e caratteristiche di u focu è di ritardante di fiamma, una larga gamma di temperatura, bassa conductibilità termale, impermeabile è a prova di umidità, è una custruzzione simplice.Per quessa, hè largamente utilizatu in i tetti è i muri di l'edifizii high-end, cum'è grandi impianti industriali, centrali di energia, hangars, sale d'esposizione, gymnasiums, camere friddi, attelli di purificazione è magazzini.

timg (1)

Sei vantaghji core dipannelli sandwich d'acciaio di poliuretanu:

1. Risparmiu d'energia è cunservazione di u calore: a tarifa di cellula chjusa di u materiale di u core hè ≥97%, è a prestazione di l'insulazione termica hè superiore.

2. Flame retardant and fireproof: U pruduttu hà passatu l'ispezione di "Sistema Naziunale d'Estinzione Fissu è Refractory Component Quality Supervision and Inspection Center", è u livellu di combustione pò ghjunghje à u standard currispundente di GB8624-2006.

3. Airtight insulation sonu: bona absorption sonu, è pò riduce u sonu causatu da l 'impattu di piova, grandina, etc.

4. Bella è ecunomica: diverse forme di superficia, culori ricchi, riducendu a perdita di materiale, risparmià u tempu di custruzzione è i costi di l'ingegneria.

5. Custruzzione rapida: pannelli di poliuretanu sò pruduciuti in un ambiente di temperatura altamente cuntrullatu è constantu in a fabbrica.A qualità hè stabile, a custruzzione hè rapida, è l'applicazione hè stata più di 35 anni.

 


Postu tempu: Apr-26-2023