Considerazioni per spraying di poliuretanu in a custruzzione invernale

A spraying di poliuretanu hà generalmente pocu effettu nantu à a custruzzione invernale.In ogni casu, quandu a temperatura hè bassu, l'aderenza di u spruzzo di poliuretane di qualità povira è a superficia di u muru hè povira, s'assumiglia à u cuttuni di favo, è cascarà dopu.Oghje per dà una certa attenzione à a custruzzione invernale di poliuretane spraying materiali insulation.

CRP_0037

1. custruzzione spray PU hè megliu à principiatu cù a temperatura: truvà una manera di scaldà u muru, u peggiu casu hè u bisognu di assai di materiali calori, o pruvà à custruisce intornu à meziornu quandu a temperatura hè pocu più altu.

2. Evite a dissipazione di u calore è fate un bonu travagliu di windproofing per evità una calata di rendiment durante u prucessu di scuma è cura.

3. L'apparizione di u materiale: attente à migliurà l'attività di reazzione, mischjendu quandu si cunsiderà a quantità di l'agentu spumante è a coordinazione di a bassa temperatura.

4. A temperatura di a custruzzione deve esse sopra à 5, a custruzzione deve mantene l'ambienti di a custruzzione ventilata, pruvate micca di travaglià in cundizioni di bassa temperatura.

5. Cumpunenti micca utilizati (in particulare u cumpunente A), a tappa di u canna deve esse cuperta strettu per impedisce l'absorzione di l'umidità è a curazione, i materiali misti devenu esse cunsumati in un certu periodu di tempu.

6. Quandu a temperatura diminuite, a rata di dissoluzione di u polveru di mastic in u mortaru di polimeru pò diminuite, è u tempu di mischju deve esse allargatu quandu preparanu u mortar polimeru.U rapportu di cimentu deve esse usatu in u intervallu specificatu, è u materiale ùn deve esse micca mischju, altrimente u tempu di solidificazione serà allargatu.

U sopratuttu hè per voi per intruduce u spraying di poliuretanu in i precauzioni di a custruzzione invernale, in fronte di u clima sempre più fretu, avemu inseme per rispettà a custruzzione di e regulazioni per ottene i risultati desiderati.


Tempu di Postu: Dec-28-2022