Manatu mo le faʻafefe o le polyurethane i le fausiaina o le taumalulu

Ole tui ole polyurethane e masani lava e itiiti sona aafiaga ile fausiaina ole taumalulu.Ae peitaʻi, pe a maualalo le vevela, o le pipii o le leaga o le polyurethane spray ma le puipui puipui e leaga, e foliga mai o le pulu meli, ma o le a pa'ū mulimuli ane.I aso nei e tuʻuina atu ia te oe le gauai atu i le fausiaina o le taumalulu polyurethane spraying insulation mea.

CRP_0037

1. PU faʻapipiʻi fausia e sili e amata i le vevela: saili se auala e vevela ai le puipui, o le tulaga sili ona leaga o le manaʻomia mo le tele o mea faʻavevela, pe taumafai e fausia i le aoauli pe a maualuga teisi le vevela.

2. Aloese mai le vevela ma fai se galuega lelei o le matagi e aloese ai mai le pa'ū i le faʻatinoga i le taimi o le faʻafefe ma le faʻamalolo.

3. Faʻaaliga o mea: faʻalogo lelei e faʻaleleia le gaioiga gaioiga, faʻafefiloi pe a mafaufau i le aofaʻi o le foaming agent ma le faʻamaopoopoina o le maualalo o le vevela.

4. O le vevela o le fausiaina e tatau ona sili atu i le 5, o le fausiaina e tatau ona faʻaleleia le siosiomaga o le fausiaina, taumafai e aua le galue i tulaga maualalo o le vevela.

5. Vaega e le faʻaaogaina (aemaise lava le vaega A), e tatau ona ufiufi le tapuni o le paelo ina ia puipuia ai le susu ma le faʻamalolo, mea faʻafefiloi e tatau ona faʻaumatia i totonu o se vaitaimi patino.

6. A o faʻaitiitia le vevela, e mafai ona faʻaitiitia le fua o le faʻamavaeina o le paʻu mastic i le polymer mortar, ma e tatau ona faʻalauteleina le taimi faʻafefiloi pe a saunia le paluga polymer.Ole fua ole sima e tatau ona faʻaaogaina i totonu ole laina faʻapitoa, ma e le tatau ona faʻafefiloi meafaitino, a leai o le a faʻalauteleina le taimi faʻamalosi.

Ole mea o loʻo i luga e mo oe e faʻafeiloaʻi ai le faʻapipiʻiina o le polyurethane i le puipuiga o le fausiaina o le taumalulu, i le feagai ai ma le faʻateleina o le malulu o le tau, matou te faʻatasi e tausisia le fausiaina o tulafono faatonutonu ina ia ausia ai taunuuga manaʻomia.


Taimi meli: Tes-28-2022