U mercatu di schiuma di poliuretano hè previstu di crescita

U mercatu di schiuma di poliuretano 2020-2025 hè basatu annantu à l'analisi approfondita di u mercatu di l'esperti di l'industria.U rapportu copre a prospettiva di u mercatu è e so prospettive di crescita in i prossimi anni.U rapportu include discussioni di i principali operatori in u mercatu.
U mercatu di schiuma di poliuretanu hè previstu di cresce da US $ 37,8 miliardi in 2020 à US $ 54,3 miliardi in 2025, cù una crescita annuale composta di 7,5% da 2020 à 2025. U rapportu hè distribuitu nantu à 246 pagine, cù un analisi riassuntu di 10 cumpagnie. è xx Supportatu da a tavula è xx dati ponu avà esse usatu in stu studiu.
A schiuma di poliuretanu hè largamente usata in l'industria di i letti è i mobili, a custruzzione è a custruzzione, l'elettronica è l'industria automobilistica.A schiuma di poliuretano flessibile hè principalmente aduprata per l'applicazioni di cuscini in u campu di l'automobile.Queste spuma sò cunsiderate cum'è unu di i materiali insulanti più efficaci nantu à u mercatu, facendu adattati per l'usu in l'industria elettronica di frigoriferi è congelatori.
Divisu per tipu, hè stimatu chì a scuma rigida diventerà u segmentu più grande di u mercatu di schiuma di poliuretano in 2020. Hè principalmente utilizatu cum'è scuma d'insulazione è scuma strutturale in edifici cummerciale è residenziale.Sò usati in pannelli di tetti di scuma è materiali d'insulazione laminati.
Sicondu l'industria di l'usu finale, i letti è i mobili sò stimati per duminà u mercatu globale di schiuma di poliuretano.
Cuscini è materassi, applicazioni di letti di l'ospedale, cuscinetti di tappeti, cuscini per barche, sedili di veiculi, sedi di aerei, mobili residenziali è cummirciali, è mobili d'uffiziu sò alcune di l'applicazioni cumuni di schiuma di poliuretano in l'industrii di letti è mobili.


Tempu di pubblicazione: Oct-09-2020