Perchè l'elevatori idraulichi ùn cullà micca

Ascensori idraulicisò unu di parechji tippi di ascensori è idraulici sò adattati per una larga gamma di situazioni.Hè impurtante di esse attentu quandu sceglite un fabricatore di ascensore idraulicu.Se sceglite un fabricatore cù una qualità di pruduzzione povira, ci hè u risicu chì parechji prublemi sorgiranu durante l'usu.L'elevatori idraulichi deve esse operatu da i prufessiunali.Sè vo ùn sò assai pràticu cù stu aspettu di u novu hè simpricimenti furmatu di parlà, u funziunamentu hè sempre qualchi difficultà, ci pò dinù esse qualchi situazioni in l 'usu di u prucessu.Per esempiu, se l'elevatore ùn s'alza, allora si una tale situazione si presenta, cumu duvemu fà per trattà?Prima di tuttu, duvemu analizà a causa specifica, per e diverse situazioni sò diverse manere di trattà.

piattaforma di travagliu aereo di trazione
1. A carica hè troppu pisanti.Perchè ogni ascensore hà u so propiu limitu di tunnaghju, se u pesu di e merchenzie hè troppu altu, ci hè a pussibilità chì l'elevatore ùn pudere micca risurrezzione.Se questu hè u casu, duvete riduce a carica è pruvate di novu per vede s'ellu pò esse elevatu.
2. A valvula di ritornu d'oliu ùn hè micca chjusa.In questu casu, a valvula di ritornu di l'oliu deve esse stretta in u tempu.
3. Ci hè una situazione induve a valvula di ritornu ùn viaghja micca.U fallimentu di u ritornu pò esse dovutu à a valvola di cuntrollu di a pompa manuale bloccata.Questu hè quandu u bullonu di a valvula di l'oliu deve esse rotatu apertu per a risoluzione di prublemi.Se a cunfittura hè dovuta à l'oliu idraulicu, a necessità di rimpiazzà deve esse rimpiazzata in u tempu.
4. pò esse duvuta a dannu pompa ingranaggi, migliurà a situazione ùn pò risaltà deve esse rimpiazzatu nantu à a pompa ingranaggi guastatu.
5. Pompa manual pump gear hà una situazione seria di fuga d'oliu.
6. Siate sicuru d'aghjunghje abbastanza oliu idraulici in u principiu, s'ellu ùn hè abbastanza, ci pò dinù esse un passu lifting ùn pò esse risuscitatu.
7. Ci hè un circuit break.Questu hè u tempu di dumandà à un prufessiunale per verificà, per verificà u fusible è u contactor buttone.
8. Hè ancu pussibule chì u filtru hè struitu è ​​deve esse puliti o rimpiazzati.


Tempu di Postu: Nov-29-2022